Statuetka Salon VIP-a 2021 jest dla nas potwierdzeniem, że obrana przez MB Motors strategia była słuszna. Nowoczesny obiekt w Jankach wzmocnił naszą pozycję na rynku mazowieckim i otworzył przed MB Motors nowe horyzonty sprzedażowe − mówi Marcin Kostrzewski, dyrektor zarządzający i Brand Manager MB Motors
Marcin Kostrzewski − Salon dealerski MB Motors w Jankach to obiekt zgodny z najnowszymi standardami Mercedes-Benz. Nowoczesna jest zarówno infrastruktura, o czym klienci przekonują się od pierwszych chwil w naszym salonie, jak i proces obsługi, nastawiony na indywidualne wymagania i potrzeby. Koncentrujemy się na tym, aby obcowanie z marką Mercedes-Benz było dla naszych klientów wyjątkowym przeżyciem na każdym etapie zakupu i późniejszej obsługi samochodu. Jesteśmy w pełni przygotowani na erę cyfryzacji i elektromobilności.
Marcin Kostrzewski − Stawiamy na digitalizację. Każdy klient ma w MB Motors do dyspozycji rozbudowany system Digital Signage. Nasi doradcy handlowi wykorzystują ściany multimedialne, iPady oraz ekrany w pomieszczeniach dedykowanych obsłudze klienta. Umożliwiają one cyfrową konfigurację samochodu, charakterystykę jego wyglądu i przybliżenie najważniejszych cech oraz szczegółową prezentację. Obsługa klienta zorganizowana w ten sposób jest niezapomnianym przeżyciem.
Marcin Kostrzewski − Salon w Jankach jest najnowocześniejszym obiektem MB Motors oraz wizytówką Grupy Dealerskiej Emil Frey Polska. Nasi klienci mają do dyspozycji również 3 pozostałe punkty dealerskie MB Motors. Salon w Piasecznie, będący naszą pierwszą lokalizacją, został w tym roku powiększony i odświeżony – klienci już korzystają z wprowadzonych zmian. Salon w Poznaniu również może pochwalić się nową aranżacją wnętrza, natomiast w lokalizacji Van Pro Center Janki, dedykowanej samochodom dostawczym Mercedes-Benz, wyraźnie widać kroki związane z postępującą elektromobilnością. Strefa elektrycznych samochodów dostawczych w salonie oraz podłączone do ładowarek modele demonstracyjne zadomowiły się tam na dobre i bardzo nas to cieszy.
Marcin Kostrzewski − Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta to fundament, na którym budujemy długofalowe relacje. Klienci marek premium oczekują indywidualnego podejścia, kompleksowej opieki i najwyższego profesjonalizmu oraz zaangażowania. W MB Motors mają to zagwarantowane w standardzie. Jest to jeden z czynników, które pozwalają nam budować przewagę konkurencyjną i stabilny wzrost. Zadowoleni klienci zostają z nami na lata, stając się prawdziwymi ambasadorami MB Motors.
Marcin Kostrzewski − Jesteśmy dumni ze zdobytej nagrody! Statuetka Salon VIP-a 2021 jest dla nas potwierdzeniem, że obrana przez MB Motors strategia była słuszna. Nowoczesny obiekt w Jankach wzmocnił naszą pozycję na rynku mazowieckim i otworzył przed MB Motors nowe horyzonty sprzedażowe. Naszym klientom, również serwisowym, możemy zapewnić wiele usług realizowanych na najwyższym, niespotykanym u konkurencji poziomie. Nagroda Salon VIP-a jest wyróżnieniem, na które ciężko pracuje cały zespół MB Motors – w tym miejscu chciałbym serdecznie pogratulować wszystkim pracownikom, to wasza zasługa!
Marcin Kostrzewski − Marka Mercedes-Benz intensywnie rozwija linię modeli elektrycznych Mercedes-EQ. W tym roku do naszej oferty dołączył model EQS, czyli topowa, w pełni elektryczna limuzyna o mocy nawet 524 KM i zasięgu przekraczającym 700 km. Debiutowała również długo wyczekiwana Klasa C nowej generacji. W przyszłym roku gama modelowa zostanie uzupełniona o kolejne modele elektryczne, m.in. EQE. Zadebiutuje również nasz bestsellerowy SUV – GLC nowej generacji.
Marcin Kostrzewski − Dziękuje bardzo, serdecznie zapraszam czytelników „Magazynu VIP” do odwiedzin salonu MB Motors w Jankach. Jesteśmy otwarci z całym spektrum usług związanych ze sprzedażą i serwisem samochodów Mercedes-Benz. Jestem przekonany, że wizyta w naszym salonie będzie dla państwa wyjątkowym przeżyciem.
Rozmawiała Marianna Szczepańska
Dodaj komentarz